HÄRLIG DAG!!

blir nog en skit bra dag idag!
vaknade klockan 08:05 för då kom mamma in och väckte mig, börjar jobba klockan nio så de va rätt lugnt
efter de gick jag ner och gjorde frukost blev macka och tea när jag va klar gick jag upp sen up på ballkongen och sen satt jag mamma loke och annie där och käka frukost, de va jätte mysigt första gånger i år faktiskt. hm.. sen har de inte hänt så mycket mer för nu sitter jag är. men som sagt jag börjar jobb om ca 20min, ska vara barnvakt åt loke medans mamma flyttar alla saker för de är så här att på sommaren hyr vi ut i källaren och på mitten våningen och i vanliga fall så bor vi i mitten våningen så nu måste vi flytta upp alla våra saker, och de är mycket saker!! men får rätt bra betalt och sen så har jag ännu barnbidraget kvar och sen så ringde pappa igår och sa att han vill att jag skulle måla en stor bod typ ett hus på hjul. och den är skit stor så jag ska nog ta med mig klara oxå, haha hon har oxå sommarjobb eller ah sommarjobb oh sommarjobb med hon måste typ gå och dela ut reklam i sitt kvarter i några veckor och jag ska nog på hjälpa till.
oj höll på att glömma men igår så fick jag brev av jennifer kan berätta mer senare för nu måste jag gå ner och jobba, fast de är 15 min kvar -.-
hare bra

pussohkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0