god morgon! (:

god morgon!
ja har ju precis startat blogga och kommer berätta om allt som händer i mitt liv + mode och mycket mer!

min dag började såhär;
vaknade av att min syster sprang upp och ner i trappen de va väl runt klockan 9.00. sen låg jag och tryckte i sängen i kankse en halv timme tilll, efter en stund kom mamma in i mitt rum och tyckte att jag skulle gå upp, jag gjorde de utan att säga något men när hon frågade vad jag hade tänkt göra idag så kunde jag knapp snacka gud va så himlans hes ;oo
men jag gick ner i köket och gjorde en stor kopp te och nu kan jag snacka ordentligt igen :)
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, igår snackade jag med sara hägg om att vi skulle hitta på något, men hon vet inte om hon kan komma till stan men man får ju hoppas på de!

frida saknar dej skit mycket du måste säga om du kommer med båten eller flyget på fredag så jag kan  möta dej !



pussohkram

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer med båten :)<3

Good luck with your blog :)<3

2009-06-23 @ 12:30:16
URL: http://fridabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0