god morgon !

gäääääääääääääääääääääääsp
vaknade för ca 40 min sen, då gick jag upp och kände hur der brann bak på ryggen gjorde så *piiiiiiiiiiiiiiip* ont!!  hata soleld!
trodde jag skulle dö där ett tag. men nu sitter jag här, snart ska jag till pappa
ska nog jobba lite för honom i veckan ska typ måla något och va de va.
sen kommer jag inte kunna blogga lika mycket för har inte internet hemma vid honom, bara nere på hans jobb och där orkar man inte vara ! menmen
igår så va jag ju på cirkus va ju riktigt kul !! *host*
fick typ ögonkontat med clownen hela tiden så då blev de läskigt, fick för mej att han skulle ta upp mig där inne i ringen eller vad man ska säga, men han gjorde inte de hahahahha ! ;ddd
och min syster kunde inte sittta still hon typ garva hela tiden så när vi kom ut, när allt va slut kunde hon knappt snacka
men om de är någon som vill gå så bjuder jag, har 20 gratis biljetter (a)
men nu måste jag gå och städa mitt rum sedan fixa mej sen kommer pappsen och hämtar mig
hare bra

pussohkram

Kommentarer
Postat av: Frida

SKRIV!!!!!!!!!!!!!! får damp på dig snart -.-

2009-07-09 @ 22:25:59
URL: http://lifeofmefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0