Bloggdesign

Så.... Carro, vad tycker du om din ''nya'' blogg? :)
Jag har fixat en massa saker och jag hoppas du är nöjd i alla fall. :)
Om det är något du vill att jag ska fixa, så är det bara att säga till.
Jag visste inte riktigt hur du ville ha det, men om det är lite småsaker osv kan du säga till mig så jag fixar det.
Jag la förresten inte till några extra saker, eller jo en sak, jag bytte sida på menyn, men om du vill ha något mer säg till.

Hoppas du gillar det jag gjort i alla fall :) & att du gillar din header.

Vill ni ha en gratis bloggdesign? Titta in i min blogg: http://fridabrown.blogg.se
Det är bara att skriva i kommentarsfältet att du vill ha en och skriv din e-postadress också så jag kan kontakta dig och så du får berätta hur du vill ha din bloggdesign, vilka bilder, färger, texter, osv..

Ha en fortsatt bra dag ute i solen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0