AJFYFAN

herregud !
skämde ut mej idag elle ah mamma gjorde de :@
stog vid donken och sen kommer ''han'' där och jag får panik och vill bara springa där ifrån, men hade sagt till mamma att jag ville gå med henne lite till på stan så jag gick bara. kan ni gissa vad hon gör ? ;ooo
CARRRRRRRRRRRRRRRRO! fan de skriker hon ut typ över halva öster eller ah kankse inte halva men vid donken iaf. så jag ba vänder mig om lite lätt och ba mm vad är de mamma?`
-SKULLE VI INTE GÅ LITE MER PÅ STAN ?
-nej jag vill gå hem nu för fan  hehe
-OKEJ MEN TA MED DEJ DIN SYSTER
-hm.. m okey (a)
-BRABRA HON HAR NYCKLARNA
-okej mamma fan kan jag få gå nu eller
-M... MEN DU SÄGER DU FAN EN GÅNG TILL DÅ HAR DU SAGT DET 40 GÅNGER
-okej FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :DDDDD
ah och juste han stog två fan bara två meter ifrån ! de är inte mycket ;ooo

hmm.. min pinsamma dag -.-

Kommentarer
Postat av: Frida

Fett skön hon är :) :D:D<3 Carro, du är mobbad :)<3

2009-06-25 @ 14:57:57
URL: http://fridabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0